dag 2,
Wat heb ik vandaag allemaal uitgevreten… niet veel, ben druk geweest met het opruimen van wat de logeerkamer was en waarvan we nu een hobby kamer gaan maken. Het was eerst de bedoeling dat we van die kamer de nieuwe kamer van ons prinsesje zouden gaan maken, maar omdat er plannen zijn om naar Limbabwe te gaan verhuizen zien we daar toch maar van af. Het inrichten van een kinderkamer is n.l. niet echt goedkoop want het liefste willen alle prinsesjes een kamer met Winnie de Pooh of met barbie… en opzich heb ik niets tegen Winnie de Pooh maar die barbie, die slaat alles.
Barbie heb ik nooit begrepen, dat lichaam kan nooit gebaseerd zijn op een echte vrouw, zo perfect geproportioneerd als barbie is heb ik dan ook nog nooit een echte vrouw gezien en al helemaal niet als ik zelf in de spiegel kijk. Die jurkjes en schoentjes, volgends mij is het gewoon een del gemaakt van plastic. Barbie geeft bovendien kleine meisjes een volkomen verkeerd beeld, vind je het gek dat je tegenwoordig meisjes ziet van 8 of 9 met make-up op of met een string aan de kont? of nog erger…. met make-up & string ????!!!!!
Ik snap ook al die mamse niet die dat toestaan, HALLO! het is een kind! geen kleine mini jij!!!!! Als jij het fijn vind om met make-up en string door het leven te gaan moet je zelf weten, maar een kind van 8 of 9 laat dat alstublieft nog ff lekker kind blijven!
 Je begrijpt zodra we verhuisd zijn komt er dus een Winnie de Pooh kamer voor mijn kleine prinsesje……
