ach vandaag niet zo veel gedaan, verder gegaan met het opruimen van de logeerkamer. Ben er nu dus ook achter waarom mijn boekenplank scheef hing; de plank was door de dragers gezakt doordat ik er een hele lading met suske & wiskes op gezet had.
Een hele berg met was weggewerkt vandaag, ja het mag dan wel zondag zijn vandaag, maar daar trekt mijn kleine prinsesje zich dus lekker niks van aan he!
Morgen of anders overmorgen hoop ik een groot deel van mijn scrapspulletjes naar boven te brengen en een eigen plekje te gaan geven, dan kunnen daarna al mijn naaispulletjes naar boven, moet ik wel eerst motteballen kopen want volgends mij heb ik motten in mijn oude jas, neej kast niet jas…..oude kast.
Oh en mijn “dear husband” meende vandaag met een leuke opmerking te komen….moet jij niet eens naar de kapper????? waarop ik dus zeg dat ik juist mijn haren lang wil laten groeien… ja zegt ie; lang maar niet wild zoals het nu om je hoofd zit!…
en bedankt!
tot morgen
