Na enkele dagen hard doorgewerkt te hebben is mijn hobby kamer dan zo goed als bijna klaar. Alleen nog wat schoeven in de muur voor mijn vele schilderijtjes en een lat aan de muur waaraan ik een laken kan hangen voor mijn quiltblocken.
Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, een hele kar vol. Ik kon weer niet laten om voor weken vlees en brood in te slaan dus de vriezer zit ook weer prop en prop vol. Vanmiddag eigenlijk ook niet zo veel gedaan; Piet gebeld of we daar kunnen crashen met de carnaval; Edith gebeld of ze mee uit gaat met de carnaval en mijn zus Gesina gebeld gewoon zomaar.
Dat crashen was geen enkel probleem, Edith heeft geen zin om uit te gaan want ze heeft nu een kleintje ( die is nu al ouder dan die van mij was toen die voor het eerst met ons mee ging vieren )en mijn zus was oh zo vriendelijk om met de woorden ; “met mij, ik kan het niet lang maken want de kinderen komen dadelijk thuis en dan gaan we eten en heb ik het druk dus maak het kort….” de telefoon op te nemen. Dus uiteindelijk waren het maar korte gesprekjes aan de telefoon.
Ik moet nog steeds de roosjes van pirnsesje d’r jurkje af halen en er opnieuw aanzetten, maar ik zoek het niet op het moment, gewoon geen zin in nu.
Gisteren ben ik ook weer bezig geweest met het boxkleed dat ik voor een aanstaand neefje of nichtje aan het maken ben.  Van de 20 blocken die ik moet maken zijn er nu 11 klaar, dus nog 9 te gaan en dan kan ik ze aan elkaar naaien en de vulling er tegenaan en de achterkant, dan kan ik gaan beginnen met quilten …. moet alleen ff bedenken hoe ik dat het beste zou kunnen doen….
Het borduurmandje dat ik voor Margareth aan het maken was is ook klaar, nu maar hopen dat ze het ook mooi vind! Hahaha, zo niet dan heeft mijn kleine prinses het mandje al helemaal ingepikt zoals ze dat doet met alles wat ik maak, het is allemaal voor haar als je haar mag geloven.

