Druk, dat is het enige excuse dat ik hier neer kan zetten, ik heb het druk gehad.
Ik ben volop bezig met een nieuwe quilt voor mijn kleine prinsesje, het word er eentje met sterretjes en blokjes.
Verder ben ik natuurlijk nog volop bezig met de voorbereidingen voor volgende week. Volgende week? wat is er volgende week dan? hoor ik je al denken.

Nu voor elke rechtgeaarde limbo is het volgende week feest, 3 dagen vol met muziek, dans, zingen tot je schor bent en drinken, veel drinken! Het is VASTELOAVENDJ ( carnaval voor de niet limbo’s ).
Afgelopen week ben ik een hele leuke website tegen gekomen, ik ben nl gek op postkaarten vanuit de hele wereld, zolang ze maar naar mij persoonlijk gestuurd zijn en leuke foto’s van de omgeving ( touristen kaarten zeg maar ) hebben. Nu ben ik dus over de website www.postcrossing.com gestruikeld en heb me gelijk opgegeven.
Verder heb ik ook een blog nu die helemaal met mijn postkaarten volgezet zal worden, ik ben dan ook al druk bezig met mijn huidige verzameling te scannen en te uploaden naar mijn postcard blog welke je hier kan vinden!
verder ben ik natuurlijk ook nog druk bezig met het baby-box-kleed dat ik voor mijn sz aan het maken ben, ze is ergens halverwege maart uitgeteld en dan wil ik het eigenlijk wel heel graag klaar hebben. Komende dinsdag begint de cursus weer voor het quilten, ben benieuwd of het wat gat worden.
In iedergeval ga ik nu mijn kleine prinses naar haar mandje brengen en dan zelf ff onderuitgezakt op de bank hangen en wat mensen bellen, heb het nodige na te vragen en te vertellen….

