Hoi hoi, ben ik weer….

Gisteren ben ik beetje in de stress geschoten, beetje maar dus je hoeft niet bang te zijn dat ik volledig ga flippen :-)…
Brandy is een vriendin die ik ken via Scrapgirls.com ze komt uit Amerika en we hebben elkaar nog nooit gezien. Haar vriend – heel verhaal, insiders weten ervan – komt uit Nederland, nu komt ze de 24ste feb. naar Nederland en gaat op de 4de maart weer naar huis. so far so good zou je zeggen…
Ze wil me dus op komen zoeken en hier 2 nachtjes verblijven, helemaal geen probleem, ik vind het alleen maar leuk! maar…. ja daar hebben we de stress factor….
Mijn huis is een grote puinzooi, ja je leest het goed, mijn huis is een puinzooi. what’s new hoor ik je denken…. nu uhm, ik vind het niet zo leuk om haar op een kamer neer te leggen waar overal spullen staan die ik uit moet zoeken, op moet ruimen of af moet danken…. zou jij ook niet leuk vinden lijkt me, toch?!

Ik heb al druk rondgebelt gisteren om een aantal dingen voor haar te regelen, vind het gewoon hartstikke leuk dat ze komt.
Een aantal jaren geleden ben ik ook op bezoek gegaan bij iemand die ik heel goed dacht te kennen via internet, ben er 2 weken gebleven maar achteraf is het best wel tegen gevallen, we hebben bijna geen contact meer en dat vind ik eigenlijk best jammer.
Ik hoop maar dat dat met Brandy en mij anders gaat lopen. Zou het echt jammer vinden als ook dat zou verwateren.
Dus als je de komende 2 weken niet veel van me hoort, dan betekend dat dat ik aan het opruimen ben. Ik zit erover te denken haar boven op de zolder ruimte te maken, dan kan ze zich nog een beetje terugtrekken als ze daar de behoefte aan heeft.
De zolder echter staat helemaal vol met zooi, wie spullen spaart voor de rommelmarkt gelieve zich te melden, over pak hem beet  een weekje of 2 dan gaat er hier een hele berg met spullen weg denk ik.
Ik heb trouwens ook lopen fietsen ( huh, hoe zeg ik dat nu weer? ) op het internet en ben aan het zoeken naar patronen voor tassen. ja ja naar de rugzakjes die ik gemaakt heb ben ik nu aan het tassen maken voor mezelf, ik ga ze hier op mijn blog zetten en mocht je zoiets hebben van… hey die vink wel leuk die wilk ook hebbe…. dan moeten we kijken of we die kunnen ruilen met een van jou creaties… wie weet… ach eerst maar eens wat tassen maken, lol.
dit is wat ik wil gaan maken…

tas001.jpg
Het feit dat brandy me maar 2 weken geeft – zeg maar – is iets wat me een beetje bugged, waarom? nou ik had zo graag wat dingetjes voor haar gemaakt die ze mee zou kunnen nemen naar huis, maar doordat ik nu moet opruimen en poetsen ( ja ja de HELE hut ! ) denk ik niet dat ik veel tijd zal hebben om iets voor haar te maken. We zitten erover te denken om een fotoshoot te doen met MIJ in de hoofdrol! LOLOLOL, ik zie het al helemaal voor me, al die grote witte vlekken op die foto’s….. ik blijf niet plakken want face it, ik ben nu eenmaal niet iemand als Kate Moss, Heidi Blumschen of weet ik hoe die modellen allemaal heten…. neej ik heb geen goddelijk lichaam maar wel humor….. denk ik…
tot de volgende keer, ik zal je op de hoogte houden van mijn opruimfrenzy-stress-situatie… hey new scrabble woord

