Tja, dat is wel zo een beetje hoe ik de afgelopen week kan beschrijven, soms zit het allemaal mee en soms zit het gewoon allemaal tegen. Als dat laatste het geval is dan zit het echter ook meestal heel goed tegen! Afgelopen weekend had ik een vastloper met mijn computer, hij begon steeds langzamer te werken, en ineens liep ie helemaal vast… helemaal…. dus ik hem uitgezet en opnieuw opgestart… ben ik ineens een hele giga lading met scrapfiles kwijt!!!! o nee, niet nu, niet mij! dat was het eerste wat er door mijn hoofd ging… niet bij mij en al helemaal niet nu!
het was dus ff helemaal chaos in mijn hoofd.. wat nu? ik heb me helemaal rot gezocht naar een backup en uiteindelijk ook gevonden, althans niet van alles, maar wel een helehoop…. dus maar weer opnieuw beginnen met blogs af te speuren naar leuke scrapfreebies….

iets van een totaal andere orde is dat we vandaag naar de IKEA geweest zijn in Haarlem. we gingen voor een bed, een bodem en een matras…. en ja we hebben geluk het bed dat we op het oog hadden was er nog en was afgeprijst…. was 69,95 euro en is nu te koop voor 39,95 euro!!!! dat scheelde wel ff 30 euriepleurie!! en ja het is een behoorlijk meisjes achtig bed maar ja uiteindelijk komt ie boven op zolder als ik daar mijn naaikamertje ga realiseren…. zodra de puinen opgeruimd zijn dus!
Met de zindelijkheidstraining van mijn prinsesje gaat het ook geweldig, ze geeft steeds vaker aan dat ze moet plassen en doodelen dus ik gok dat ik haar over 2 weken wel zo goed als klaar heb om zonder luier over straat te kunnen gaan, waarom ik er zo veel tijd voor uittrek? omdat ik vind dat ze het in haar eigen tempo moet leren, ze moet nl goed leren hoe alles voeld en waarom dat je voelt wat je voelt…. en dat vergt tijd maar ik weet zeker dat het haar gaat lukken! tja mamsepamse zijn meestal overtuigd van hun kind geneialiteit he?!
Anyway, ik heb een begin gemaakt met de tas, maar erg lukken wil het niet, mischien het verkeerde stof gekozen ofzow, ik weet het niet maar het ding is niet om aan te zien, dus ik begin gewoon weer van voren af aan…. oh ja en de handdoeken zijn ook klaar – insiders weten wat ik bedoel – het bed word deze week opgezet dus dan kan Brandy maar komen zullen we maar zeggen…..
Ik heb ook enkele postkaarten van postcrossing gekregen, ze staan op mijn andere blog en dat kun je HIER vinden.

groetjes

(*ü*)

